Logo

Logo

niedziela, 9 października 2011

Hello ;)

Długo zastanawiałam się nad założeniem bloga, ale wreszcie postanowiłam... i oto jestem ;) 
Poświęcę ten blog głównie mojej twórczości, ale również znajdziecie tutaj kilka notek o mnie oraz tych dotyczących moich prywatnych przemyśleń. 
Zapraszam serdecznie do odwiedzenia mojego chomiczka: http://chomikuj.pl/alexia_berg
Tam znajdziecie moją twórczość i mam nadzieję, że spodoba się Wam to, co przeczytacie ;) 
Byłabym również wdzięczna za wszelkie komentarze. 
Pozytywne, negatywne... nie mam nic przeciw uzasadnionej krytyce i chętnie ją przyjmuję. To właśnie ona sprawia, że moje teksty są lepsze. 
 Zatem pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zagłębienia się w świat mojej twórczości... ;)

2 komentarze:

  1. Mnie się już podoba i wiem że tak już pozostanie. Więc cieszę się że mam okazje uczestniczyć w twoim życiu, choćby tak wirtualnie.
    Pozdrawiam i życzę ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że Ci się spodobało :)
    Dziękuję za wsparcie i pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń