Logo

Logo

niedziela, 9 października 2011

ESERBERT

Wraz z rozpoczęciem prac nad Eserbert na poważnie zaczęłam karierę pisarską.  
Obecnie teksty opublikowane są wyłącznie na moim chomiku, aczkolwiek mam nadzieję, że za jakiś czas znajdą się one na półkach księgarni. 
Pierwsze plany i projekty ograniczały się do jednej części, lecz z czasem postanowiłam poszerzyć historię. Obecnie projekty obejmują cztery tomy, z czego póki co stopniowo publikowany jest drugi. 
Poniżej króciutki opis: 

Świat zamieszkały i rządzony przez potężne istoty zwane pół-bogami.
Jest ktoś, kto chciał przejąć nad nim władzę.
Dziś mają miejsce wydarzenia, które wskazują na jego powrót.
Zapomniane dawno już stwory... 
Trzy tajemnicze dziewczyny, które z czasem zaczynają odkrywać w sobie moc magiczną... 
Tutaj wszystko jest inne niż mogłoby się wydawać... 
Eserbert! 
Czy masz odwagę być świadkiem w tej walce?

Poniżej prezentuję okładki do obu powstałych części:

 

Ciekawa jestem, co o nich sądzicie, zatem czekam na komentarze ;)

2 komentarze:

  1. Ja właśnie przemierzam twój zwariowany czarowny świat i muszę przyznać że jest to wędrówka pełna niespodzianek i przygód.
    Cieszę się że mnie tam zabierasz...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że postanowiłaś go wybrać się w tę podróż i tego nie żałujesz :) Mam nadzieję, że tak też pozostanie do końca, bo przed Tobą jeszcze więcej niespodzianek...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń