Logo

Logo

piątek, 19 lutego 2016

Za mną już coś, a przede mną jeszcze więcej

Kochani, kochani !
Korzystając z okazji, iż moja absorbująca córcia jest chwilowo zajęta, chcę podzielić się z Wami pewną wiadomością. Wierzę, że oczekiwaliście tej informacji już od chwili ogłoszenia awarii mojego komputera i wstrzymania twórczości... Tak, mnie również to zabolało :( Ale do rzeczy... 

Oficjalnie mogę zakomunikować zakończenie prac nad odzyskaniem danych. Na chwilę obecną dotyczy to wyłącznie tytułów z Sagi Eserbert, co powodowane jest dalszą chęcią jej publikacji. Dlatego też saga poszła na pierwszy ogień. Moje dane są z powrotem na dysku i nie tylko (wszak człowiek uczy się na błędach) jeszcze bogatsze w informacje niż poprzednio. Dzięki temu mam nadzieję na jeszcze wyższą jakość opowieści - specjalnie i wyłącznie dla Was, kochani! :) 

Jednak to nie wszystko... Oj, nie.
Publikacja zostaje wznowiona już wkrótce, gdyż prace nad pierwszymi rozdziałami trwają, a ponad to owocują. Uchyliłabym rąbka tajemnicy o losach bohaterów, ale mielibyście się zbyt dobrze ;) Mimo wszystko sądzę, że będziecie zadowoleni. I jesteście wieściami już przeze mnie przekazanymi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz