Logo

Logo

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Ważny krok za mną...

... i kto wie czy nie najważniejszy. 
Czasem jedna mała decyzja potrafi przesądzić o całym naszym życiu. Jeden impuls potrafi wywrócić wszystko do góry nogami. 

Dziś wypełniłam zgłoszenie do jednego z wydawnictw, które pomagają debiutantom. I choć mój mały debiut miał już miejsce, to chyba pora na coś większego. 
W zgłoszeniu umieściłam Valkierię i aż ciekawa jestem odpowiedzi. Prawdopodobnie się nie doczekam ;)... gdyż moja cierpliwość właśnie w takich kwestia już od początku pozostaje na skraju wytrzymałości ;) 

Oczywiście na bieżąco będę informować i decyzja - pozytywna lub odmowna, również znajdzie swe miejsce na blogu. 
Moi drodzy, trzymajcie kciuki, bardzo Was proszę :) 


2 komentarze:

  1. Super! :) Trzymam kciuki. Lubie takie klimaty jak Twoja Valkiria i chętnie sobie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za kciuki - mam nadzieję, że przyniosą oczekiwany efekt ;) Oraz że będę mogła zachęcić do poczytania już książkę zdjętą prosto z półki sklepowej ;)

      Usuń