Logo

Logo

czwartek, 24 listopada 2011

PAN POZNA... zachęcam ;)

Mężczyzna poszukujący żony... w dzisiejszych czasach nie jest niczym niezwykłym. 
Nieporadny mężczyzna poszukujący żony - również. 
Wszystko nabiera tempa, gdy do poszukiwań dołącza się najlepszy przyjaciel każdej kobiety... gej. 



Josh to 34-letni księgowy pragnący kobiety, którą mógłby kochać, o którą dbałby 
i z wielką ochotą zaspokoiłby wszystkie jej najskrytsze pragnienia. 
Shonn to pisarz romansów dla mężczyzn.
Obaj się nie znają, obaj mijają się w domu swej najlepszej przyjaciółki
i to właśnie dzięki Em dochodzi do ich spotkania... 
Cóż prostszego dla geja niż ukazać mężczyźnie skrawek skomplikowanego świata kobiet? 
Teoretycznie - nic.
Praktycznie - niewykonalne... 
Zwłaszcza kiedy ma się ochotę na swego "ucznia".

Jeśli twierdzisz, że jesteś tolerancyjny, a twój umysł wolny jest od wszelkich barier -
przeczytaj i przekonaj się czy to prawda? 
Historia, jaka na ogół się nie zdarza...
Miłość, bez której nie można żyć...
Sceny głęboko zapadające w pamięci...

Tematyka z pewnością nie jest przeznaczona dla dzieci, dlatego zachęcam wyłącznie pełnoletnich czytelników. 
Naprawdę warto sięgnąć po "Pan pozna...", którego autorką jest moja dobra przyjaciółka - AkFa :) 
"Pan pozna..."  -> w publikacji już od 1 grudnia :)

2 komentarze:

  1. Bardzo serdecznie ci dziękuję za wspaniałą recenzję do mojego opowaiadania. Jestem zachwycona twoją opinią. Dziękuję ci, bo dzięki tobie moje opowiadanie zyskuje blasku. Wierzę że przekazałam coś naprawdę istotnego w moim opowiadaniu. Zapraszam więc wszystkich, a tobie dziekuję stokrotnie za pomoc i wsparcie.

    OdpowiedzUsuń